Go back
For Dutch Speaking Chessplayers

For Dutch Speaking Chessplayers

Only Chess

i

Felicific Forest

Moves
49429
Clock
07 Feb 04
1 edit
Vote Up
Vote Down

Leer schaken via Internet!!

Schaakacademie.nl is een online gemeenschap waar je interactief kunt leren schaken en je spel kunt verbeteren, gebaseerd op de succesvolle stappenmethode van Brunia/van Wijgerden. In verschillende stappen word je op didactisch verantwoorde wijze opgeleid van beginnersniveau tot een behoorlijke clubschaker.

Bij iedere stap horen lessen, oefeningen, toetsen en hints die op schaakacademie.nl in de interactieve lesmodule zijn te vinden. Als je dat wilt, kun je begeleiding vragen aan een on-line trainer op schaakacademie.nl. Schaakacademie.nl kent ook virtuele klaslokalen waar jij van jouw schaaktrainer tips kunt krijgen en waar je kunt chatten met je klasgenoten. En als je het geleerde in de praktijk wilt brengen, kun je online schaken op playchess.com, de schaakserver van Chessbase!

Schaakacademie.nl is een initiatief van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond, de KNSB. De lessen worden door een professioneel team van schaaktrainers van de KNSB gemaakt en ze worden voortdurend vernieuwd en verbeterd.

De lancering van schaakacademie.nl is gepland in maart 2004.

http://www.schaakacademie.nl

H

Moves
16983
Clock
10 Feb 04
Vote Up
Vote Down

Thanks, I need it.
HO

i

Felicific Forest

Moves
49429
Clock
10 Feb 04
Vote Up
Vote Down

Veel succes !

piderman

Zeist, Holland

Moves
19384
Clock
11 Feb 04
Vote Up
Vote Down

Lekker veel reclame en je moet er nog voor betalen ook! Ik neem wel een boek uit de bibliotheek. Of ik leer van mijn eigen fouten 😀

Cookies help us deliver our Services. By using our Services or clicking I agree, you agree to our use of cookies. Learn More.