Go back
Bonjour, bonjour mes amis français!

Bonjour, bonjour mes amis français!

General

Vote Up
Vote Down

Originally posted by Nordlys
Lol! I see you are using freetranslation.com, not Babel Fish. The Babel Fish translates it to "De même que je." It's always funny to see how translation programs can completely mess up simple expressions like "moi aussi".
since that individual has not returned, I must come to the conclusion he was truly busted.

1 edit
Vote Up
Vote Down

Buenos días a todos mis amigos de habla hispana!

- J

P.S.: y si se les cruza por la cabeza la mal aventurada idea de usar un traductor para contestarme, juro que los mato a todos, uno por uno! 😛

Vote Up
Vote Down

Originally posted by CrazyLilTing
Buenos días a todos mis amigos de habla hispana!

- J

P.S.: y si se les cruza por la cabeza la mal aventurada idea de usar un traductor para contestarme, juro que los mato a uno por uno! 😛
¡Lo siento, mi amiga! Pero sé español un poco. Necesito la programma para las palabras que yo me olvidé o nunca supe. ¡¡Estoy muy vieja!!

Vote Up
Vote Down

Originally posted by reader1107
¡Lo siento, mi amiga! Pero sé español un poco. Necesito la programma para las palabras que yo me olvidé o nunca supe. ¡¡Estoy muy vieja!!
Thanks for being honest!
I try my best posting in english. So, slowly, very slowly, I'm refreshing my poor knowledge of english language. But it is an interesting and rewarding experience.

Most of the time, I appeal to the use of "spanglish" 😳
(Or a dictionary 🙂 )

- Julia

P.S.: you mean:

Lo siento, (mi) amiga! Pero de español sé solamente un poco. Necesito usar un programa para buscar las palabras que me olvidé, o nunca supe. ¡Estoy muy vieja!